-

j & E, om ni bara ber mig så lovar ja att lämna er ifred. förlåt.



Kommentarer
Anton Kouba

2011-05-24 @ 19:02:35
URL: http://antonkouba.se
julia

jag älskar dig så hiiiiiiimla mkt

aldig att ja skulle lämna dig ronja. ja behöver dig i min vardag, och du vet varför!

ja går inte ett steg utan dig. du är min bästavän ja kmr inte släppa dig. och även om du lämnar mig tänker jag inte lämna dig. du kmr aldrig bli av med mig. du är guld värd. ja mår så bra i din närhet. du får mig att le, när ja inte ens vill de. ja kan inte förklara hur bra du är. du är det vackraste gud har skapat, på både in och utsidan (inte för ja tror på gud men du hajar)



vi har så kul ihop, förstår inte hur ja ska klara gymnasiet utan dig och emma alltså.. stenstalid kommer nog bli en väldigt tyst och tråkig skola utan oss. för vi är bäst, vi härjar och gör massvis med galna saker. jag älskar dig, emma och älskar oss tre, tillsammans är vi bäst.

<3

2011-05-25 @ 13:11:50
URL: http://juliafryk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zettergrenjohansson

Play the moment, Pause the memories, Stop the pain, Rewind the happines ;*

RSS 2.0