~

kan inte folk bara förstå att ja ens inte vill höra hans namn? ja mår dåligt av de.
ja känner mig så jävla dålig så fort han kommer på tal. ja känner mig exakt så han ville att ja  
skulle känna mig. så där världelös o ful. ja känner mig fet. o de va precis va du  påpekade hela  tiden.  att ja va fet. o de är klart som fan att ja själv tillslut tror på de. O de finns kvar i mitt bakhuvud fortfarande.

Men ja kan fortfarande tänka tbx o känna att ibland va allt så jeavla bra. vi hade
mysiga stunder tillsammans.  Men ja va så jeavla dum o blundade när du va elak emot mig. blundade när du tryckte ner mig i skorna. blundade när du knarkade. blundade för att du höll på med andra. du är nog helt enkelt en jeavligt hemsk människa.


Kommentarer
Izabelleee

Skit i han Ronja. Han va en idiot, han är en idiot. Tänk på allt bra du har istället. Du är inte ful och fet är absolut det sista du är!

Jag finns lika mycket för dig, som jag vet att du finns för mig.

2011-08-25 @ 23:57:38
URL: http://hansenleandersson.blogg.se/
juliet

strunta i han, vet vem du menar i think!

han kan köra upp nåt i fittan. du är absolut INTE fet ronjet!! du är min lilla pluttis jööööööö!

älskar dig håneypaj!<3

2011-08-31 @ 11:07:36
URL: http://juliafryk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zettergrenjohansson

Play the moment, Pause the memories, Stop the pain, Rewind the happines ;*

RSS 2.0